Хронічний тонзиліт: симптоми та лікування
Стаття
01 Грудня

Хронічний тонзиліт: симптоми та лікування

190

Розповідає Ярослав Васильович Шкоба, лікар-отоларинголог вищої категорії, дитячий отоларинголог, кандидат медичних наук, доцент, заслужений лікар України.

Тонзиліт — це запалення одного або декількох піднебінних мигдаликів. Тонзиліт може бути гострим або хронічним. Якщо лікувати гострий тонзиліт неправильно або не лікувати зовсім, тонзиліт стає хронічним.

Здебільшого хронічний тонзиліт трапляється в дітей, хоча може бути і в дорослих. Перегляньте запис розмови з лікарем або читайте тезовий конспект нижче.

Симптоми хронічного тонзиліту:

  • часті ангіни — протягом року не менше чотирьох,
  • суттєве підвищення температури під час перенесення ангіни,
  • тривала субфебрильна температура в межах 37,2–37,4 °C після перенесеної ангіни.

Ускладнення хронічного тонзиліту — паратонзилярні абсцеси, захворювання нирок, проблеми з серцем та суглобами.

Якщо вас або вашу дитину турбують симптоми хронічного тонзиліту, зверніться до отоларинголога. Під час консультації лікар:

  • детально огляне пацієнта,
  • запитає про перебіг захворювання,
  • підкаже, які аналізи потрібно здати,
  • допоможе обрати оптимальну тактику лікування.

Якщо є суттєві ускладнення або ангіни понад 4 рази на рік, лікар може порадити зробити тонзилектомію — видалення мигдаликів хірургічним шляхом.

Щоб записатися на консультацію отоларинголога, телефонуйте (067) 127-03-03, (044) 490-25-03 або залишайте заявку на сайті.

Автор статті:
Smart Medical Center

Записатися на прийом

Контакти

Єдиний контакт-центр

ПН-НД 8:00 - 20:00

(067) 127-03-03 (044) 490-25-03

info@smartmedicalcenter.ua

Smart Medical Center на Оболоні

ПН-НД 8:00 - 20:00

вул. Тимошенка, 19
Оболонь, станція метро «Мінська»

Схема проїзду

Про Смарт на Оболоні

Smart Medical Center на Либідській

ПН-НД 8:00 - 20:00

вул. Маккейна (Кудрі), 7-Б
Печерськ, станція метро «Либідська»

Схема проїзду

Про Смарт на Либідській

Перетелефонувати за 7 секунд?
    Саме зараз Вам телефоную... operator Скажіть, вам телефонували? Добре
    Гарного дня!
    Спробуємо ще раз? Вибачте за незручності! Передали у відділ контролю якості.
    Адміністратор 00:00:00