Кваліфікація2
Увага2
Комфорт клініки5
Марія05.11.2023
Бачила негативний відгук про лікаря, але вибору не було - це єдиний нефролог у філії на Мінський. Звернулась з опущенням нирки. Лікар мене навіть не оглянула, інформацію «витягувала» я сама, задавала питання, але на все мені була відповідь : «Зверніться до уролога»))) Якщо так, то за що я заплатила гроші? Скасуйте мою консультацію, перенаправте до іншого спеціаліста. Я , чесно кажучи, не зролуміла такого ставлення.
Відгук з сайту. Фахівець: Лобода Олена Миколаївна. Філія на Оболоні
Відповідь від адміністрації05.11.2023
Маріє, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.
Кваліфікація5
Увага5
Комфорт клініки5
Юрій04.10.2023
Був на консультації у нефролога Лобода Олена Миколаївна, залишився дуже задоволеним, бо коли йшов на консультацію, я визначився з питаннями, на які хотів би отримати відповіді, але отримав набагато більше інформації чим очікував.
Відгук з порталу Doc.ua. Фахівець: Лобода Олена Миколаївна (Нефрологія). Філія на Оболоні
Відповідь від адміністрації04.10.2023
Юрію, дякуємо за такий чудовий відгук про лікаря-нефролога Олену Лободу. Раді, що ви задоволені консультацією лікаря. Бажаємо міцного здоров'я!
Кваліфікація1
Увага1
Комфорт клініки4
Ярослав06.08.2023
Прийшов до інертного лікаря, щоб отримати рекомендацію "йти до уролога, бо це майже те саме". Якщо це майже те саме, то чому я не отримав повну та фахову консультацію? А якщо це все ж таки не одне, то чому мене направили до уролога і взяли гроші за цю консультацію, хоча вона не є необхідною в моєму випадку? Що я ще побачив, що у лікаря 0 зацікавленості говорити з пацієнтом. Таке відчуття, що я заплатив гроші заради лише однієї фрази "вам до уролога"!
Відгук з сайту. Фахівець: Лобода Олена Миколаївна. Філія на Оболоні
Відповідь від адміністрації07.08.2023
Ярославе, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.