Квалификация5
Внимание5
Комфорт клиники5
Кристина30.10.2025
Замечательный врач, поражает его подход, очень внимательный, проверяет тщательно, учитывая мою ситуацию, что виновата сама в своих диагнозах, без осуждения все разобрал, помог, еще и вовремя обнаружил пневмонию, которую буквально за день до приема не заметил другой врач в другой клинике, безгранично благодарна и рекомендую! Это тот случай, когда опыт врача имеет значение!
Отзыв с сайта. Специалист: Кожара Виктор Александрович (Терапия). Филиал на Оболони
Ответ от администрации30.10.2025
Христино, дуже дякуємо за такі теплі слова. Нам надзвичайно приємно, що ви відзначили уважність і професіоналізм лікаря-терапевта Віктора Кожари. Ми щиро раді, що змогли вам допомогти та вчасно виявити проблему. Бажаємо вам міцного здоров’я!
Квалификация5
Внимание5
Комфорт клиники5
Елена15.10.2025
Ну так подробно меня еще не осматривал ни один врач. Я приятно удивлена . Все по существу и четко - свой вывод и рекомендации. И это не о ОРВИ.
Отзыв с сайта. Специалист: Кожара Виктор Александрович (Терапия). Филиал на Черниговской
Ответ от администрации15.10.2025
Олено, дуже вдячні за ваш відгук. Раді чути, що лікар-терапевт Віктор Кожара, уважно підійшов до огляду та зміг допомогти розібратись у ситуації. Бажаємо вам міцного здоров'я!
Квалификация5
Внимание1
Комфорт клиники1
Валерія05.10.2025
04.10.25 з 19:00 донька з температурою 38,3 була на прийомі у терапевта, потім за його рекомендацією у ЛОР лікаря, лікарям дякую все професійно. Терапевт призначив аналіз крові. У процедурному кабінеті загубилася медсестра, дівчинки з ресепшен її шукали, зате коли вона прийшла, я почула уїдливе – «Сколько деточке лет?» - саме такими словами, тому що я мама, супроводжувала свою 19-річну дочку з температурою 38,3 і запамороченням і всіма радощами за такої температури. Це що взагалі було? Чому персонал замість виконання своїх прямих обов'язків дозволяє собі такі висловлювання? (Київ, відділення Оболонь)
Отзыв с сайта. Специалист: Кожара Виктор Александрович. Филиал на Оболони
Ответ от администрации06.10.2025
Валерію, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про медичний персонал. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.