Кваліфікація1
Увага1
Комфорт клініки5
Мария26.04.2024
Были вчера на приеме ,у ребенка лопнули капилляры в результате силовой нагрузки как выяснил потом другой нормальный врач.Этот врач поставил не верный диагноз ,выписал ненужные лекарства от аллергии и анализы,после анализов настоял на повторную консультацию что бы расшифровать.В голове только как побольше заработать а не помочь ребенку. Было бы неплохо если б нам вернули деньги за консультацию неверного диагноза ,купленные лекарства то уже такое ,сами виноваты что поверили первому встречному.Самое главное что врач захотел лечить то чего по факту не было 👏👏👏👏
Відгук з сайту. Фахівець: Миколаєць Дмитро Степанович. Філія на Печерську
Відповідь від адміністрації26.04.2024
Маріє, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.
Кваліфікація5
Увага5
Комфорт клініки5
Анонім16.02.2024
Все було супер, прийом сподобався
Відгук з порталу Doc.ua. Фахівець: Миколаєць Дмитро Степанович (Дерматологія / дерматоонкологія). Філія на Печерську
Відповідь від адміністрації16.02.2024
Дякуємо за ваш відгук про візит до лікаря-дерматовенеролога Дмитра Миколайця. Бажаємо міцного здоров'я!
Кваліфікація5
Увага5
Комфорт клініки5
Ольга27.12.2023
Хочу подякувати, це єдиний дерматолог, який вирішив мою проблему!
Відгук з сайту. Фахівець: Миколаєць Дмитро Степанович (Дерматологія / дерматоонкологія). Філія на Печерську
Відповідь від адміністрації27.12.2023
Ольго, дякуємо за ваш відгук про лікаря-дерматовенеролога Дмитра Миколайця. Раді, що ви задоволені візитом до лікаря. Бажаємо міцного здоров'я!
Кваліфікація5
Увага5
Комфорт клініки5
Сергій25.12.2023
Без направлення на здачу аналізів, людина ставить діагноз і приписує мазь, яка не допомагає, плануючи візит через 2 тижні, щоб я знову заплатив за його сеанс.
Відгук з сайту. Фахівець: Миколаєць Дмитро Степанович. Філія на Печерську
Відповідь від адміністрації25.12.2023
Сергію, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.