Кваліфікація5
Увага5
Комфорт клініки5
Христина30.10.2025
Чудовий лікар, вражає його підхід, дуже уважний, перевіряє ретельно, враховуючи мою ситуацію, що винна сама в своїх діагнозах, без засудження все розібрав, допоміг, ще й виявив вчасно пневмонію, яку буквально за день до прийому не помітив інший лікар в іншій клініці, безмежно вдячна та рекомендую! Це той випадок коли досвід лікаря мав значення!
Відгук з сайту. Фахівець: Кожара Віктор Олександрович (Терапія). Філія на Оболоні
Відповідь від адміністрації30.10.2025
Христино, дуже дякуємо за такі теплі слова. Нам надзвичайно приємно, що ви відзначили уважність і професіоналізм лікаря-терапевта Віктора Кожари. Ми щиро раді, що змогли вам допомогти та вчасно виявити проблему. Бажаємо вам міцного здоров’я!
Кваліфікація5
Увага5
Комфорт клініки5
Олена 15.10.2025
Ну так детально мене ще не оглядав жоден лікар. Я приємно вражена. Все по суті і чітко — висновок та рекомендації. І це не про ГРВІ.
Відгук з сайту. Фахівець: Кожара Віктор Олександрович (Терапія). Філія на Чернігівській
Відповідь від адміністрації15.10.2025
Олено, дуже вдячні за ваш відгук. Раді чути, що лікар-терапевт Віктор Кожара, уважно підійшов до огляду та зміг допомогти розібратись у ситуації. Бажаємо вам міцного здоров'я!
Кваліфікація5
Увага1
Комфорт клініки1
Валерія05.10.2025
04.10.25 з 19:00 донька з температурою 38,3 була на прийомі у терапевта, потім за його рекомендацією у ЛОР лікаря, лікарям дякую все професійно. Терапевт призначив аналіз крові. У процедурному кабінеті загубилася медсестра, дівчинки з ресепшен її шукали, зате коли вона прийшла, я почула уїдливе – «Сколько деточке лет?» - саме такими словами, тому що я мама, супроводжувала свою 19-річну дочку з температурою 38,3 і запамороченням і всіма радощами за такої температури. Це що взагалі було? Чому персонал замість виконання своїх прямих обов'язків дозволяє собі такі висловлювання? (Київ, відділення Оболонь)
Відгук з сайту. Фахівець: Кожара Віктор Олександрович. Філія на Оболоні
Відповідь від адміністрації06.10.2025
Валерію, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про медичний персонал. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.