Доктор хорошая, все рассказала и прокомментировала, прием понравился.
Людмило, дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо здоров'я.
Залишилася дуже не задоволена… Пораду,яку дала лікар:пити менше води і приймати і меншу кількість таблеток!!!! Як може кваліфікований лікар не визначити діагноз,коли і чітко названа проблема… Таке враження.що просте відмивання коштів і не робота,а відбуток. Шкода,що ці кошти,які я віддала в нікуди ,краще б залишила на потреби бідним. Керівництву потрібно задуматися,кого тримають на роботі.
Тетяно, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.
Все было отлично, я довольна, спасибо.
Ангеліно, дякуємо, що поділились своїми позитивними враженнями про візит. Бажаємо вам міцного здоров'я.
Доктор приятный человек, видно, что специалист. Внимательно выслушала, знает проблему, задавала правильные вопросы, потому что знает что спросить, поэтому прием понравился. Врач назначила лечение, лечение продолжается
Марино, щиро дякуємо за ваш відгук про лікаря-нефролога Олену Лободу. Раді, що ви задоволені візитом до лікаря. Бажаємо міцного здоров'я!
Осталась довольна приёмом. Врач многое рассказала и объяснила, расспросила анамнез, не выписывала лишнего. Дала адекватные рекомендации, просмотрела все анализы и успокоила.
Вікторіє, дуже дякуємо за ваш відгук про лікаря-нефролога Олену Лободу. Раді, що ви задоволені візитом до лікаря. Бажаємо міцного здоров'я!
Приводила маму на консультацію рік тому. Дуже незадоволена. Таке враження, що лікарка взагалі некомпетентна та не розуміє суть своєї професії. Хотіла призначити Канефрон, коли мама сказала, що він не допомагає, лікарка розвела руками і сказала, що всіх ним лікують і не запропонувала альтернативу. І взагалі відправила до гінеколога. Вирішила відгук залишити лише зараз, тому що побачила, що й інші пацієнти незадоволені і я здивована, що ця лікарка ще працює в такій чудовій клініці.
Ірино, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.
Так тільки один хлопчина, який ходив з планшетом в руках, підійшов і запитав чи принести води! Всі інші працівники тільки спостерігали! А лікарка Лобода Олена Миколаївна нахабно бреше, вона не пропонувала викликати швидку, вона знала, що мама лежить у Вишгородській лікарні і тільки запитала скільки нам по часу їхати назад в лікарню! Лікарка виглядала на "своїй волні", їй не було діла до такого стану мами. ЩЕ РАЗ НАГОЛОШУЮ, ЩО ЛОБОДА ОЛЕНА НЕ ПРОПОНУВАЛА ВИКЛИКАТИ ШВИДКУ ДОПОМОГУ!!!!!
Дякуємо за ваш зворотний звʼязок. Відділ якості обовʼязково опрацює з лікарем цю ситуацію. Бажаємо міцного здоров'я!
10.03.24 привезла маму на консультацію до нефролога по запису на 19:00. По дорозі до клініки мамі стало погано і ми приїхали трохи раніше і довелось почекати близько 40 хвилин. Весь цей час їй було зле, тошнота та запаморочення. Поки ми на коридорі чекали 40 хвилин, ніхто з лікарів та тих працівників, які сидить на ресепшині навіть не підійшов і не запропонував допомогу. Але головне далі, зайшли ми в кабінет до лікаря Лободи Олени Миколаївни, яка також проігнорувала стан мами, не звернула увагу на те що їй дуже погано, поміряла тиск, сахар та послухала серце, після надрукувала лист і ми пішли. Після візиту в нефролога ми одразу поїхали у Вишгородську лікарню, де лікарі сказали, що в мами стався інсульт!!! То чому лікарка Лобода О.М. по симптомам не виявила, що на той момент будучи в неї на прийомі у мами був інсульт!! Я вражена халатністю лікарки та тих працівників, які знаходились на ресепшині, та з косу тільки дивились, як мама блювала в пакетик((((
Тетяно, дякуємо за ваш зворотний зв'язок. Дуже прикро, що у вас склалося таке враження під час відвідування клініки. Проте, ми отримали інформацію від лікаря, що виходячи зі стану здоровʼя пацієнтці було запропоновано викликати швидку допомогу. Також адміністратор холу під час очікування уточнив, чи потрібна допомога, запропонував випити води. Звернень на рецепцію від пацієнтки, що їй потрібна допомога, ні перед візитом до лікаря, ні після, не надходило. Нам дуже шкода, що у вас склалось таке враження. Бажаємо міцного здоров'я вам та вашій мамі.
Бачила негативний відгук про лікаря, але вибору не було - це єдиний нефролог у філії на Мінський. Звернулась з опущенням нирки. Лікар мене навіть не оглянула, інформацію «витягувала» я сама, задавала питання, але на все мені була відповідь : «Зверніться до уролога»))) Якщо так, то за що я заплатила гроші? Скасуйте мою консультацію, перенаправте до іншого спеціаліста. Я , чесно кажучи, не зролуміла такого ставлення.
Маріє, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.
Был на консультации у нефролога Лобода Елена Николаевна, остался очень доволен, потому что когда шел на консультацию, я определился с вопросами, на которые хотел бы получить ответы, но получил гораздо больше информации, чем ожидал.
Юрію, дякуємо за такий чудовий відгук про лікаря-нефролога Олену Лободу. Раді, що ви задоволені консультацією лікаря. Бажаємо міцного здоров'я!
Доктор хорошая, все рассказала и прокомментировала, прием понравился.
Людмило, дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо здоров'я.
Залишилася дуже не задоволена… Пораду,яку дала лікар:пити менше води і приймати і меншу кількість таблеток!!!! Як може кваліфікований лікар не визначити діагноз,коли і чітко названа проблема… Таке враження.що просте відмивання коштів і не робота,а відбуток. Шкода,що ці кошти,які я віддала в нікуди ,краще б залишила на потреби бідним. Керівництву потрібно задуматися,кого тримають на роботі.
Тетяно, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.
Все было отлично, я довольна, спасибо.
Ангеліно, дякуємо, що поділились своїми позитивними враженнями про візит. Бажаємо вам міцного здоров'я.
Доктор приятный человек, видно, что специалист. Внимательно выслушала, знает проблему, задавала правильные вопросы, потому что знает что спросить, поэтому прием понравился. Врач назначила лечение, лечение продолжается
Марино, щиро дякуємо за ваш відгук про лікаря-нефролога Олену Лободу. Раді, що ви задоволені візитом до лікаря. Бажаємо міцного здоров'я!
Осталась довольна приёмом. Врач многое рассказала и объяснила, расспросила анамнез, не выписывала лишнего. Дала адекватные рекомендации, просмотрела все анализы и успокоила.
Вікторіє, дуже дякуємо за ваш відгук про лікаря-нефролога Олену Лободу. Раді, що ви задоволені візитом до лікаря. Бажаємо міцного здоров'я!
Приводила маму на консультацію рік тому. Дуже незадоволена. Таке враження, що лікарка взагалі некомпетентна та не розуміє суть своєї професії. Хотіла призначити Канефрон, коли мама сказала, що він не допомагає, лікарка розвела руками і сказала, що всіх ним лікують і не запропонувала альтернативу. І взагалі відправила до гінеколога. Вирішила відгук залишити лише зараз, тому що побачила, що й інші пацієнти незадоволені і я здивована, що ця лікарка ще працює в такій чудовій клініці.
Ірино, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.
Так тільки один хлопчина, який ходив з планшетом в руках, підійшов і запитав чи принести води! Всі інші працівники тільки спостерігали! А лікарка Лобода Олена Миколаївна нахабно бреше, вона не пропонувала викликати швидку, вона знала, що мама лежить у Вишгородській лікарні і тільки запитала скільки нам по часу їхати назад в лікарню! Лікарка виглядала на "своїй волні", їй не було діла до такого стану мами. ЩЕ РАЗ НАГОЛОШУЮ, ЩО ЛОБОДА ОЛЕНА НЕ ПРОПОНУВАЛА ВИКЛИКАТИ ШВИДКУ ДОПОМОГУ!!!!!
Дякуємо за ваш зворотний звʼязок. Відділ якості обовʼязково опрацює з лікарем цю ситуацію. Бажаємо міцного здоров'я!
10.03.24 привезла маму на консультацію до нефролога по запису на 19:00. По дорозі до клініки мамі стало погано і ми приїхали трохи раніше і довелось почекати близько 40 хвилин. Весь цей час їй було зле, тошнота та запаморочення. Поки ми на коридорі чекали 40 хвилин, ніхто з лікарів та тих працівників, які сидить на ресепшині навіть не підійшов і не запропонував допомогу. Але головне далі, зайшли ми в кабінет до лікаря Лободи Олени Миколаївни, яка також проігнорувала стан мами, не звернула увагу на те що їй дуже погано, поміряла тиск, сахар та послухала серце, після надрукувала лист і ми пішли. Після візиту в нефролога ми одразу поїхали у Вишгородську лікарню, де лікарі сказали, що в мами стався інсульт!!! То чому лікарка Лобода О.М. по симптомам не виявила, що на той момент будучи в неї на прийомі у мами був інсульт!! Я вражена халатністю лікарки та тих працівників, які знаходились на ресепшині, та з косу тільки дивились, як мама блювала в пакетик((((
Тетяно, дякуємо за ваш зворотний зв'язок. Дуже прикро, що у вас склалося таке враження під час відвідування клініки. Проте, ми отримали інформацію від лікаря, що виходячи зі стану здоровʼя пацієнтці було запропоновано викликати швидку допомогу. Також адміністратор холу під час очікування уточнив, чи потрібна допомога, запропонував випити води. Звернень на рецепцію від пацієнтки, що їй потрібна допомога, ні перед візитом до лікаря, ні після, не надходило. Нам дуже шкода, що у вас склалось таке враження. Бажаємо міцного здоров'я вам та вашій мамі.
Бачила негативний відгук про лікаря, але вибору не було - це єдиний нефролог у філії на Мінський. Звернулась з опущенням нирки. Лікар мене навіть не оглянула, інформацію «витягувала» я сама, задавала питання, але на все мені була відповідь : «Зверніться до уролога»))) Якщо так, то за що я заплатила гроші? Скасуйте мою консультацію, перенаправте до іншого спеціаліста. Я , чесно кажучи, не зролуміла такого ставлення.
Маріє, дякуємо, що залишили зворотний зв'язок про ваш візит. Нам дуже шкода, що у вас склалися такі враження про лікаря. Ми передали ваші слова менеджеру з якості для детального опрацювання ситуації. Бажаємо міцного здоров'я.
Был на консультации у нефролога Лобода Елена Николаевна, остался очень доволен, потому что когда шел на консультацию, я определился с вопросами, на которые хотел бы получить ответы, но получил гораздо больше информации, чем ожидал.
Юрію, дякуємо за такий чудовий відгук про лікаря-нефролога Олену Лободу. Раді, що ви задоволені консультацією лікаря. Бажаємо міцного здоров'я!
Принимает взрослых и детей независимо от наличия электроэнергии и связи
Пн-Вс 07:30 - 21:00
станция метро «Минская»
ул. Левка Лукьяненко (М. Тимошенко), 19
Оболонский район
Схемы проезда: на метро / на машине
Принимает взрослых и детей независимо от наличия электроэнергии и связи
Пн-Вс 07:30 - 21:00
станция метро «Лыбедская»
ул. Джона Маккейна (Кудри), 7-Б
Печерский район
Схемы проезда: на метро / на машине
(: