Дитина вибіркова в їжі. Що робити батькам?
Стаття
09 Грудня

Дитина вибіркова в їжі. Що робити батькам?

149

Розповідає дієтолог, педіатр Олена Кищенко.

Застосовуйте поетапний підхід. Дозвольте дитині вивчити новий продукт візуально, помацати структуру, понюхати запах. Не поспішайте, щоб зняти можливу напругу, пов’язану з їжею.

Пофантазуйте разом із дитиною, як покращити смакові чи візуальні властивості їжі. Додайте новий компонент — наприклад, поцукруйте солону чи гостру страву. Або змініть вигляд їжі — зробіть хмарки з капусти, сонечко з омлету.

Пропонуйте спробувати шматок кожної страви й не змушуйте їсти, якщо не смакує. Такий підхід застосовують французи, якщо дитині виповнилось 4 роки.

Залучайте дитину до вибору продуктів, коли купуєте щось у магазині або готуєте їжу вдома. Це розвиватиме відчуття відповідальності, гордості, значущості, допоможе пробудити цікавість та апетит.

Дайте можливість обирати. Якщо хочете, щоб дитина їла фрукти й овочі, спробуйте дати не конкретний продукт, а тарілку з різнобарвним асортиментом.

Поєднуйте нові продукти разом із давно відомими. Якщо дитина боїться спробувати нове, науковці радять пропонувати не менше 8 разів.

Влаштовуйте спільні сімейні трапези, де у вас із дитиною буде однакове меню. Готуючи страви, враховуйте побажання кожного члена родини. Такий сімейний ритуал допоможе сформувати здорову харчову поведінку в майбутньому.

Щоб записатися на консультацію дієтолога, телефонуйте (067) 127-03-03, (044) 490-25-03 або залишайте заявку на сайті.

Автор статті:
Smart Medical Center

Записатися на прийом

Контакти

Єдиний контакт-центр

ПН-НД 8:00 - 20:00

(067) 127-03-03 (044) 490-25-03

info@smartmedicalcenter.ua

Smart Medical Center на Оболоні

ПН-НД 8:00 - 20:00

вул. Тимошенка, 19
Оболонь, станція метро «Мінська»

Схема проїзду

Про Смарт на Оболоні

Smart Medical Center на Либідській

ПН-НД 8:00 - 20:00

вул. Маккейна (Кудрі), 7-Б
Печерськ, станція метро «Либідська»

Схема проїзду

Про Смарт на Либідській

Перетелефонувати за 7 секунд?
    Саме зараз Вам телефоную... operator Скажіть, вам телефонували? Добре
    Гарного дня!
    Спробуємо ще раз? Вибачте за незручності! Передали у відділ контролю якості.
    Адміністратор 00:00:00