Поради лікаря-терапевта під час спеки.
Стаття
14 Серпня

Підвищення артеріального тиску — 7 порад від професора

1461

Як уникнути раптового підвищення артеріального тиску у спеку? 

 

1. Пам’ятайте про користь ранкових годин для загоряння (з 8 до 11 ранку).
2. Де б Ви не знаходилися, шукайте затінок.
3. Одягайте головний убір та сонцезахисні окуляри.
4. Відчуття спраги небезпечне під час спеки. Питний режим розраховуйте 30-40 г на один кілограм ваги. Наприклад, якщо Ваша вага становить 60 кг, потрібно щодня випивати 2,5 літри води.
5. Краще вживати негазовану воду – газована викликає спрагу. До питної води можна додати лимон, лайм, ягоди, фрукти, базилік. Вода з лимоном зміцнює іммунітет, вітамін С контролює рівень артеріального тиску, стимулює роботу шлунково-кишкового тракту.
6. Плавайте - це гармонізує стан нервової системи.
7. Спостерігайте за самопочуттям. І пам’ятайте - гіпертензивний криз можна попередити!

Гіпертензивний криз – це раптове значне підвищення артеріального тиску від нормального або підвищеного рівня, яке майже завжди супроводжується появою чи посиленням розладів органів-мішеней або вегетативної нервової системи.

Симптоми гіпертензивної кризи:

  • значне підвищення артеріального тиску (вище 120/80 мм ртутного стовпчика);
  • головний біль;
  • миготіння “мушок” перед очима;
  • часте сечовипускання або його повна відсутність;
  • спрага;
  • судоми;
  • втрата свідомості.

Матеріал підготувала Валентина Мойсеєнко, лікар-терапевт вищої категорії, доктор медичних наук, професор Smart Medical Center

Автор статті:
Smart Medical Center

Записатися на прийом

Контакти

Єдиний контакт-центр

ПН-НД 8:00 - 20:00

(067) 127-03-03 (044) 490-25-03

info@smartmedicalcenter.ua

Smart Medical Center на Оболоні

ПН-НД 8:00 - 20:00

вул. Тимошенка, 19
Оболонь, станція метро «Мінська»

Схема проїзду

Про Смарт на Оболоні

Smart Medical Center на Либідській

ПН-НД 8:00 - 20:00

вул. Маккейна (Кудрі), 7-Б
Печерськ, станція метро «Либідська»

Схема проїзду

Про Смарт на Либідській

Перетелефонувати за 7 секунд?
    Саме зараз Вам телефоную... operator Скажіть, вам телефонували? Добре
    Гарного дня!
    Спробуємо ще раз? Вибачте за незручності! Передали у відділ контролю якості.
    Адміністратор 00:00:00